کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317853 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به فروشگاه‌های مایکروسافت و سونی

در مورد فروشگاه‌های شرکت‌های بزرگ مطالب بسیاری نوشته شده. بطور کلی هر فروشگاهی به نوعی نمایانگر استراتژی و دیدگاه کلی آن شرکت هم به حساب می‌آید. در این گزارش می‌خواهیم سری به فروشگاه مایکروسافت و سونی بزنیم و آنها را با هم مقایسه کنیم.



داشتن نمای شیشه تقریبا از خصوصیات کلی فروشگاه‌های شرکت‌های فناوری مثل اپل، مایکروسافت و سونی محسوب می‌شود.

هردو شرکت سعی کرده‌اند که از رنگ‌های یونیفرم در کل فروشگاه استفاده کنند. در مورد مایکروسافت رنگهای زنده ویندوز کاملا جلب توجه می‌کند.



فروشگاه مایکروسافت به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که در کمال تعجب قسمت نرم افزارهایی مثل ویندوز و آفیس کوچک‌ترین و پرت‌ترین قسمت فروشگاه به حساب می‌آید.




ویندوز فون‌ها اولین کالایی هستند که با آن برخورد می‌کنید. هنوز تبلیغ هزار دلاری سرعت ویندوزفون در فروشگاه هست که بنظر می‌آید تعداد زیادی یا شرکت نکردند یا شکست خوردند.





در مورد سونی قسمت گوشی‌ها تقریبا مهجور افتاده و کسی زباد آن را تحویل نمی‌گیرد ، فقط یک بنر تبلیغاتی در کل فروشگاه موجود است و البته تعداد زیادی عروسک اندرویید که بیشتر دور و بر تبلت سونی قرار دارند.



قسمت‌هایی که هر دو فروشگاه خیلی روی آن تمرکز دارند، لپ‌تاپ‌ها و کنسول‌های بازی هستند. در هر دو فروشگاه تعدادی کنسول بازی برای اسنفاده موجود است که البنه همیشه افرادی مشغول بازی هستند.



در مورد لپ‌تاپ‌ها هردو شرکت تبلیغ مشابهی دارند. با خرید یک لپ‌تاپ توسط دانش آموزان یک کنسول بازی بصورت رایگان هدیه می‌شود.



البته مایکروسافت به کسانی که لپ‌تاپ ویندوز هفت بخرند، امکان آپگرید به ویندوز هشت را با قیمت ارزان‌تر می‌دهد.این تبلیغ فقط شامل دستگاه‌های فروخته شده در فروشگاه مایکروسافت نیست و بسیاری از فروشگاه‌های دیگر را هم شامل می‌شود.در مورد لپ‌تاپ فروشگاه مایکروسافت ، از آنجایی که خود این شرکت تا همین چند وقت پیش تولید سخت افزاری خاصی نداشت، مدل‌های شرکت‌های دیگر مثل سامسونگ ، دل ، سونی و غیره را عرضه می‌کند که هیچ کدام در زمره مدل‌های خیلی ارزان این شرکت‌ها نیستند و مستقیما توسط آن شرکت به فروش نمی‌رسند.



البته تا چند وقت بعد با به بازار آمدن دو مدل تبلت سرفیس، احتمالا این بخش بسیار پررونق شود.

سونی قسمت بزرگی را برای نمایش تلویزیون ، دوربین عکاسی و سیستم‌های صوتی اختصاص داده که تقریبا همه آنها قابل آزمایش کردن هستند.





در مورد محصولات جالب در این فروشگاه‌ها می‌توان به xbox مسافرتی مایکروسافت و ریموت کنترل یونیورسال سونی اشاره کرد. این ریموت علاوه بر کنترل تلویزیون دستگاه google tv را هم کنترل می‌کند. از هر دو طرف این گجت استفاده شده و یک طرف کیبرد و سمت دیگر به صفحه لمسی اختصاص داده شده است.







عینک سه بعدی سونی نیز بسیار جالب است، مخصوصا که با استفاده از آن دیگر نیازی به تلویزیون نیست. تنها اشکال آن وزن نسبتا سنگین آن است که استفاده از آن را بصورت طولانی خسته‌کننده می‌کند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10293 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1391/05/08 تعداد مشاهده: 3047
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر